08 750 90 93

info@stadprodukter.se

Fri leverans inom 48 timmar

Logga in

Sök

Cart 0

Letar du efter en specifik produkt?

Friday city Städmaterial och städutrustning

Dispensrar

Friday City har marknadens vanligaste dispensrar från flera olika tillverkare.

Friday city Städmaterial och städutrustning

Dukar

Dukar för rengöring finns i flera olika, professionella varianter för företag. 

Friday city Städmaterial och städutrustning

Sopsäckar

Vi har ett brett sortiment av högkvalitativa sopsäckar oavsett om det är för kontorssopor, matrester eller byggavfall. 

Friday city Städmaterial och städutrustning

Toalettpapper

Våra tolettpapperslösningar finns för alla olika typer av miljöer. 

Friday city Städmaterial och städutrustning

Engångsmaterial

Papper- och plastmuggar i olika storlekar samt engångsbestick.

Friday city Städmaterial och städutrustning

ERBJUDANDEN

Klicka här för att se våra aktuella erbjudanden, kampanjer och rabatterade priser!

FRIDAY RIV, STÄD & BYGG AB

15 års erfarenhet i branschen.

Vi är ett allserviceföretag med 15 års erfarenhet i branschen och vi är ISO certifierade för kvalitet (ISO 9001) miljö ( ISO 14001) och arbetsmiljö (OHSAS 18001) . FRIDAY är ett framåtsträvande bolag som jobbar med allt inom Städning, Klotter & Asbestsanering, Transport, Flytt, Logistik & Bud, Rivning, Sanering, Demontering, Betonggolvslipning, Trägolvslipning, Håltagning, Bilning, Byggarbeten samt Uthyrning av personal. Vår målsättning är att alltid kunna erbjuda en första klassig service till rimliga kostnader. Våra offerter är alltid kostnadsfria, ring eller mejla oss redan idag!

Friday city Städmaterial och städutrustning

Leveransvillkor

Fraktfritt vid order överstigande 2 000 kr inom Stockholm och 5 000 kr inom Sverige. Gäller ej till privatpersoners adress till övriga Sverige. Under fraktgräns debiteras verklig fraktkostnad. Tjänster som inbärning och avisering går att lägga till. Bli avtalskund för skåpservice. Leveranser sker vardagar kl. 8-17. 

Beställning som inkommer vardag innan kl 8:00 skickas ut inom 48 timmar. Under rea- och kampanjperioder kan leveranser ta något längre tid än normalt pga ökad efterfrågan på kampanjartiklar.

* Vi hoppas på att en fraktfri gräns kommer att motivera våra kunder att samla ordrar för att minska antalet småorder och därmed också minska miljöbelastningen från transporterna. Detta går i enlighet med den miljöpolicy som vi arbetar med där fokus är en hållbar utveckling och framtid med så liten miljöpåverkan som möjligt. I en tid där plast byts ut mot kartonger och där miljö och klimatfrågan toppar listan över vad som är viktigast för människor och företag i Sverige hoppas vi att vi tillsammans med er kan slå ett slag för denna viktiga fråga!

Om vi inte lyckas leverera din beställning

När vi kommer fram till dig eller din kund levererar vi varorna till dörren. Det är viktigt att vi har fått eventuell portkod. Om vi inte kan ta oss in i trapphuset eller lastkajen kommer vår förare att ringa er på det telefonnummer ni angett vid ert köp. Chauffören stannar max 10 minuter per stopp. Får föraren inte tag på er kommer leveransen att gå i retur och ni blir debiterade för en bomkörning. Vår personal på kundtjänst kommer att kontakta dig för att boka in en ny leverans alternativt lägga den på nästa leveransrutt. Vid småleveranser i Stockholm kan godset komma att lämnas på leveransadressen utan kvittens.

Betalningsvillkor

VI erbjuder betalning med Paypal som samlar alla de viktiga betalsätten i en och samma lösning – välj mellan faktura eller kortbetalning. (betalningsalternativen kan variera över tid). Ni bestämmer själva vilket betalsätt ni vill använda i kassan, innan ni bekräftar köpet.

Faktura  innebär att ni får levererat varorna innan ni betalar. Förfallodatum kan skilja sig åt och framgår på den faktura som skickas till er. Leveranssätt samt eventuella avgifter som tillkommer visas i kassan innan ni bekräftar köpet. Vid försenad eller utebliven betalning debiteras en förseningsavgift samt dröjsmålsränta. Vid utebliven betalning överlämnas fakturan till inkasso. Friday City förbehåller sig dock rätten att helt eller delvis ta bort kredittiden.

Kortbetalning. Vi accepterar följande kort: Visa och MasterCard. Betalning med kort sker enligt gällande regler för online-betalning i Sverige och EU. Vi använder oss av PCI-DSS-certifierad kortbetalningslösning. Alla transaktioner skickas via SSL (Secure Sockets Layer) mycket säkert krypterade. Hela beloppet debiteras ditt kort vid köpet. Inga kortnummer sparas.

Äganderättsförbehåll gäller för varor sålda på kredit till dess att de är till fullo betalda.

Kunduppgifter som lagras

Namn, adress, e-postadress, telefonnummer, köphistorik. Friday City sparar dina uppgifter för marknadsföringsändamål.

Transportskador och Reklamationer

Mottagare är ansvarig för att kontrollera att antal pallar, kolli och varor överensstämmer med fraktsedeln och följesedeln, samt att godset är i oskadat skick. Eventuella brister och skador skall noteras på fraktsedeln och följesedeln innan den undertecknas. SMB kundtjänst skall alltid informeras om den felaktiga leveransen vid mottagandet eller senast inom 3 arbetsdagar (info@stadmaterial.com). OBS! Om det inte finns avvikelse noteringar på fraktsedel/följesedel, betyder det att mottagaren godkänner leveransen som den är. I det fall chauffören inte har tid att vänta tills mottagaren har kontrollerat leveransens kondition, skall detta noteras på fraktsedeln och både chauffören och mottagaren skall underteckna fraktsedeln med noteringar. Skador som är klart synliga skall fotograferas.

Returpolicy

Öppet köp gäller ej. Bytesrätt av produkter accepteras inom 5 arbetsdagar från leveransdatum för lagerförda produkter. Bytesrätt gäller ej beställningsvaror. Kunden betalar Friday City mottagit och godkänt returnerat gods i oskadat, oöppnat emballage.

Restorder

Restorder under 500 kr netto restnoteras ej utan måste ombeställas. Alla kunder har dock möjlighet att begära byte av artikel mot likvärdig vara för att slippa restorder.

Felleverans

Kontakta vår orderavdelning och anmäl felleverans inom 3 arbetsdagar efter mottagandet. Orderavdelningen utfärdar en retursedel på godset som mailas eller följer med chaufför. Godset skall alltid returneras i oskadat emballage. Kontrollera att returnerat gods stämmer med returordern. Friday City ansvarar ej för oaviserade returer.

Priser

Aktuell prislista ersätter tidigare prislistor och gäller tills vidare. Alla priser är angivna exklusive svensk mervärdesskatt. (f.n. 25%) Alla priser gäller per styck eller per liter om inget annat anges. Vi förbehåller oss rätten att justera priserna under ovanstående tid vid prishöjningar från leverantör på över 3% eller valutakursändringar på över 5%. Vi reserverar oss för tryckfel. Friday City förbehåller sig rätten att avgöra kundstatus och rabatter.

FRIDAY RIV, STÄD & BYGG AB

Konkurrenskraftigt, flexibelt & lyhört

FRIDAY AB är ett servicebolag, vi tillhandahåller service såsom till företag och privata kunder. Vi är specialister på att hålla era arbetsplatser säkra och att erbjuda rätt personal på rätt plats.

Vi är ett konkurrenskraftigt, flexibelt samt mycket lyhört serviceföretag. Med lyhört menar vi alltid tar vara på våra kunders önskemål och förväntningar för att kunna uppfylla dessa på bästa möjliga sätt. Ett öppet och smidigt samarbete mellan oss och våra kunder är grunden till ett gott resultat. Vi jobbar hårt för att behålla en hög kvalitet och servicenivå av våra tjänster både hos befintliga och nya kunder.

Meet our Fantastic Team

Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry’s standard dummy text ever since the 1500s

Sarah Morrison

CEO/Founder

Nayan Robert

Creative Director

Isabella Morrison

SEO Manager

Leland Bloggs

Product Manager

Ocean Mcnamara

Customer Support

Amaan Abbott

Aritcle Writer

Jobba hos oss

Vill du samarbeta med oss?

Vi söker alltid efter nya, härliga kollegor till vår trivsamma arbetsplats.

Friday city Städmaterial och städutrustning
Inköpslista
Din kundvagn är tom.

Det verkar som att du inte har gjort något val ännu.